Year: 20, Issue: 38/Special Issue, Spring 2023
CONTENTS
Uğur Altundaş Tuvaca Görme Algı Fiillerinde Çok Anlamlılık Polysemy of the Visual Perception Verbs in Tuvan |
7 |
Nesrin Bayraktar Erten Yûnus Emre Dîvânında sūr ur- Yapısı Üzerine On the sūr ur- Structure in Yûnus Emre’s Dîvân |
27 |
Ali Doğan Eski Uygurca Altun Yaruk Sudur Yayınları Üzerinden Tespit Edilen Güncel Okuma Yaklaşımları Current Reading Approaches of Old Uyghur from Altun Yaruk Sudur’s Publications |
37 |
Mehmet Emir Kaleli Vah Romanında Kamusal Alan Algısı An Investigation on the Perception of the Public Space in the Vah Novel |
47 |
Fazile Eren Kaya Aşk Mesnevilerindeki Kadın Kahramanlara Verilen Nasihatler Advice Given to Female Heroes in Love Masnavis |
61 |
Oğuzhan Et Bâkî’nin “Sünbül Kasidesi”ni Yönelim Metaforları Üzerinden Okumak Reading Bâkî’s “Sunbul Qasida” Through Orientational Metaphors |
77 |
Duygu Özge Gürkan Sözdizimi Kuramında Kurucular Açısından Cümle Yapısı Sentence Structure in Terms of Constituents in Syntax Theory |
89 |
Hasan Güzel Dil İlişkilerinde Kullanım Temelli Yaklaşım Usage-based Approach in Language Contacts |
97 |
Serdar Odacı Doğal Olmayan Anlatı ve Abdülhak Hâmid’in Tiyatroları Unnatural Narration and Abdülhak Hâmid’s Theaters |
113 |
Işıl Aydın Özkan Bir Addan Eylem Yapım Eki Eylemin Yönetim Çerçevesini Belirleyebilir mi? +(X)k- Yapım Eki Üzerine Bir Deneme Can a Suffix that Make Verbs from Nouns Determine the Government Frame of the Verb? A Study on +(X)k- Derivational Suffix |
127 |
Taner Turan Bulanık-Göstergebilim Işığında Yâd-ı Mâzi’de Biçem ve Anlam Style and Sense in Yâd-ı Mazi in the Light of Fuzzy-semiotics |
143 |
Fatih Uğur Ahmed Paşa’nın “Güneş” Redifli Kasidesinde Güneş-Hükümdar Sembolünün Mitolojik Yönleri The Symbol of the “Sun-Sovereign” with its Mythological Aspects in Ahmet Pasha’s Eulogy with Repeated-voice “Sun” |
173 |
Nermin Yazıcı, Günçe Günduğdu Türkçe Ders Kitaplarında Yer Alan Anlatısal Metinlerde Okur Empatisini Yönlendiren Dilsel Görünümler Examination of Linguistic Appearances Directing Reader Empathy in Narrative Texts in Turkish Textbooks |
199 |